Wyniki sondy: Czy zespołem Retta można się zarazić?

Witajcie!

Pytałam Was tym razem o to, czy zespołem Retta można się zarazić. Do wyboru mieliście trzy odpowiedzi:
- Tak, to choroba zakaźna
- Nie, to choroba genetyczna
- Nie wiem

Ankieta trwała od 1 maja do 20 maja 2013 r.

Wasze odpowiedzi, za wyjątkiem jednego nieświadomego rodzynka stanowiącego 5% ankietowanych, są bardzo dobre i cieszę się, że moje pisanie nie idzie na marne. Oczywiście prawidłowa odpowiedź to oczywiście ta, że nie można się zarazić zespołem Retta, gdyż jest to choroba genetyczna, a za jej powstanie w głównej mierze odpowiadają mutacje punktowe genu MECP2.

Mam nadzieję, że ta jedna osoba, która "nie wie" - już teraz wie :)

Tak odpowiedzieliście:
SONDA
Czy zespołem Retta można się zarazić?
Tak, to choroba zakaźna
 0%
Nie, to choroba genetyczna
 95%
Nie wiem
 5%
 wszystkich: 41 


Zapraszam do poszerzenia swojej wiedzy o zespole Retta:

Zespół Retta na chorobyrzadkie.blogspot.com >> tutaj
Blog O Retty! Czyli rettopodobny freestyle >> tutaj



katrina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Polimikrogyria - drobnozakrętowość mózgu

Zespół Wiedemanna-Steinera

Zespół Phelan-McDermid - delecja 22q13